02 grudnia 2025
Dyskusje i reklamacje - dodaliśmy nowe flagi ułatwiające obsługę zgłoszeń
Głównym celem dyskusji i reklamacji jest wsparcie kupującego w rozwiązaniu problemu transakcyjnego, przy jednoczesnym wsparciu sprzedającego w procesowaniu zgłoszeń i informowaniu o terminach na realizację poszczególnych kroków.
Jakie zmiany wprowadziliśmy?
Gdy odpytasz o listę lub pojedynczą reklamację i dyskusję za pomocą:
otrzymasz 2 nowe flagi w obiekcie currentState:
- chatActive - informacja o tym, czy wysłanie nowej wiadomości w ramach zgłoszenia jest możliwe
- returnRequired - informacja o tym, czy sprzedający wymaga zwrotu produktu do rozpatrzenia reklamacji.
Dlaczego wprowadziliśmy zmianę?
Zmiany wprowadziliśmy na podstawie Waszych sugestii - dzięki nowym flagom ułatwiamy obsługę zgłoszeń i zwiększamy ich czytelność.
Więcej informacji o dyskusjach znajdziesz w naszym poradniku.