Allegro REST API

gdzie?

Polska | polski | PLN
  • Pierwsze kroki
  • Informacje podstawowe
  • Główne procesy
  • Uwierzytelnianie i autoryzacja
  • Wzorzec Command
  • Glosariusz
  • Lista metod
  • Wystawianie oferty produktu
  • Serwisy zagraniczne Allegro
  • Zarządzanie ofertami
  • Oferty wielowariantowe
  • Pasuje do
  • Zarządzanie zgłoszeniami ofert do kampanii
  • Rabaty i promocje
  • Zamówienia
  • Wysyłam z Allegro
  • One Fulfillment by Allegro
  • Dyskusje
  • Konto i dane użytkownika
  • Centrum wiadomości
  • Sprawdzanie opłat
  • Wystawianie ogłoszeń
  • Publiczne oferty
FAQ
  • Aktualności
  • Changelog
Dokumentacja
Regulamin
Kontakt
  • Moje aplikacje
  • Moje aplikacje (sandbox)
  • Newsletter
  • API Status
  1. Allegro REST API
  2. Aktualności
  3. Nowe zasoby do zarządzania ocenami sprzedaży

13 stycznia 2020

Nowe zasoby do zarządzania ocenami sprzedaży

Udostępniliśmy dziś dwa nowe zasoby do zarządzania ocenami sprzedaży:

  • PUT /sale/user-ratings/{ratingId}/answer - dodaj odpowiedź na ocenę,
  • PUT /sale/user-ratings/{ratingId}/removal - wyślij prośbę o usunięcie oceny.

Szczegółowe informacje o zasadach znajdziesz w Pomocy Allegro.

PUT /sale/user-ratings/{ratingId}/answer To zasób, który pozwoli ci dodać odpowiedź na ocenę.

Pamiętaj, że przy pomocy zasobu GET /sale/user-ratings pobierzesz:

  • id - identyfikator oceny sprzedaży,
  • recommended - informacja, czy ocena jest typu “polecam” (true) czy “nie polecam” (false) - możesz dodać odpowiedź tylko do ocen typu “nie polecam”.

Przykładowy request:

curl -X PUT \ 
'https://api.allegro.pl/sale/user-ratings/5d930ee748cb70002417563f/answer' \
-H 'Accept: application/vnd.allegro.public.v1+json' \
-H 'Content-Type: application/vnd.allegro.public.v1+json' \
-H 'Accept-Language: pl-PL'
- d’{
"message": "W tym przypadku jest to wina po stronie producenta - prosimy o kontakt telefoniczny."  
                                                                            -- odpowiedź na ocenę 
                                                                           (maksymalnie 500 znaków)
}’

Przykładowy response:

{
    "createdAt": "2020-01-02T08:46:35.790",
    "message": "W tym przypadku jest to wina po stronie producenta - prosimy kontakt telefoniczny."
}

PUT /sale/user-ratings/{ratingId}/removal To zasób, który pozwoli ci wysłać prośbę o usunięcie oceny.

Pamiętaj, że przy pomocy zasobu GET /sale/user-ratings pobierzesz:

  • id - identyfikator oceny sprzedaży,
  • possibleTo - data, do kiedy sprzedający może wysłać prośbę o usunięcie oceny.

Przykładowy request:

curl -X PUT \ 
'https://api.allegro.pl/sale/user-ratings/5e0daa8f851385003eb891e9/removal' \
-H 'Accept: application/vnd.allegro.public.v1+json' \
-H 'Content-Type: application/vnd.allegro.public.v1+json' \
-H 'Accept-Language: pl-PL'
- d’{
    "request": {
        "message": "Proszę o usunięcie oceny zgodnie z ustaleniami telefonicznymi."     
                                                      -- prośba o usunięcie oceny     
                                                         (maksymalnie 500 znaków)
    }
}’

Przykładowy response:

{
    "request": {
        "createdAt": "2019-11-27T12:41:10.046",    -- data, od której kupujący ma 14 dni
                                                         na usunięcie oceny.

         "message": "Proszę o usunięcie oceny zgodnie z ustaleniami telefonicznymi."
                }
    "possibleTo": "2019-12-11T12:40:58.855"
}
Allegro

Serwisy Grupy Allegro

  • Allegro.cz
  • Allegro.sk
  • Allegro.hu
  • Mall.hr
  • Mimovrste.com
  • Onedelivery.cz
zamknij

Dostosuj ustawienia wyświetlania

ustawienia dotyczą tylko tej przeglądarki