07 kwietnia 2020
Nowe zasoby do zarządzania warunkami ofert
Udostępniliśmy dziś nowe zasoby, dzięki którym możesz zarządzać:
- warunkami zwrotów:
- POST /after-sales-service-conditions/return-policies - dodaj informacje o warunkach zwrotów,
- PUT after-sales-service-conditions/return-policies/{returnPolicyId} - edytuj informacje o warunkach zwrotów,
- GET /after-sales-service-conditions/return-policies/{returnPolicyId} - pobierz szczegółowe informacje o warunkach zwrotów,
- warunkami reklamacji:
- POST /after-sales-service-conditions/implied-warranties - dodaj informacje o warunkach reklamacji,
- PUT /after-sales-service-conditions/implied-warranties/{impliedWarrantyId} - edytuj informacje o warunkach reklamacji,
- GET /after-sales-service-conditions/implied-warranties/{impliedWarrantyId} - pobierz szczegółowe informacje o warunkach reklamacji,
- informacjami o gwarancjach:
- POST /after-sales-service-conditions/warranties - dodaj informacje o gwarancjach,
- PUT /after-sales-service-conditions/warranties/{warrantyId} - edytuj informacje o gwarancjach,
- GET /after-sales-service-conditions/warranties/{warrantyId} - pobierz szczegółowe informacje o gwarancji,
- POST /after-sales-service-conditions/attachments - utwórz obiekt załącznika,
- PUT /after-sales-service-conditions/attachments/{attachmentId} - dodaj zawartość załącznika.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym poradniku.