28 grudnia 2021
Odroczona Płatność dla Firm - nie zwrócimy już terminu spłaty
Zmieniliśmy sposób działania Odroczonej Płatności dla Firm - od 17 listopada zamówienia z tą metodą płatności obsłużysz w łatwiejszy sposób.
Jak działa odroczona płatność w zamówieniach złożonych od 17 listopada?
- Sprzedający nie musi uzupełniać na fakturze VAT terminu spłaty i nie jest ona już weryfikowana przez PragmaGO - płatność zrealizowana zostanie przelewem zwykłym po sfinalizowaniu zakupu.
- Dla zamówienia nie zwrócimy już drugiego zdarzenia "READY_FOR_PROCESSING".
- Typ operacji, który zwracamy w polu payment.type to wciąż EXTENDED_TERM.
- Zwiększyliśmy limit faktur, które możesz dodać do zamówień z odroczoną płatnością - wynosi on 5, tak jak dla każdego innego zamówienia.
Dla zamówień od 11 stycznia 2022 przestaniemy zwracać termin spłaty w polu invoice.dueDate w odpowiedzi dla GET /order/checkout-forms/{id}.
Jak działa odroczona płatność w zamówieniach złożonych do 16 listopada?
- Sprzedający musi na fakturze uzupełnić termin spłaty, który zwróciliśmy w polu invoice.dueDate w GET /order/checkout-forms/{id}.
- Sprzedający otrzyma płatność dopiero po załączeniu faktury do zamówienia i jej zaakceptowaniu przez PragmaGO - w naszym poradniku znajdziesz więcej informacji o dodawaniu faktury do zamówienia.
- w momencie przekazania środków przez dostawcę zwrócimy dla zamówienia drugie zdarzenie "READY_FOR_PROCESSING".
Więcej informacji o Odroczonej Płatności dla Firm znajdziesz na stronie dla sprzedających.