14 sierpnia 2019
Przekazuj poprawnie adresy mail, by koszty przesyłki zostały prawidłowo rozliczone
Zmieniamy sposób rozliczania opłat za dostawę w ramach Allegro Smart!. Sprzedający nie będzie już otrzymywał pieniędzy za przesyłkę realizowaną w ramach Allegro Smart!. Otrzyma wpłatę wyłącznie za sprzedany przedmiot.
Aby nadać przesyłkę bezpłatnie, w narzędziu nadawczym przewoźnika sprzedający wprowadza maskowany adres e-mail klienta dokładnie w takiej formie, jaką otrzymuje w zamówieniu. Na etykietach nadawczych adres e-mail klienta musi być pełny - powinien zawierać również ciąg znaków widoczny za “+” - np.: 8awgqyk6a5+**cub31c122**@allegromail.pl.
Upewnij się, że twój system do zarządzania sprzedażą przekazuje pełny maskowany adres email dla każdego zamówienia.
Jeśli sprzedawca nada paczkę, ale nie wprowadzi pełnego, maskowanego adresu e-mail klienta w domenie @allegromail.pl, wysyłka nie będzie darmowa. Przewoźnik poinformuje o tym w Menedżerze Paczek, a na koniec miesiąca za dostawę tych paczek wystawi sprzedającemu fakturę.
Kiedy wprowadzimy tę zmianę
Zmianę zaczniemy wprowadzać stopniowo dla kolejnych sprzedawców od pierwszego tygodnia września 2019 r. Nowy model rozliczeń wprowadzimy dla wszystkich sprzedających 1 listopada 2019 r.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w pomocy Allegro.