01 października 2020
Sandbox - kupujący może zmienić adres dostawy w zamówieniu
W drugiej połowie października udostępnimy kupującym możliwość zmiany adresu dostawy w zamówieniu. Klient będzie mógł zmienić dane dla zamówienia w statusie READY FOR PROCESSING, jeśli np. wcześniej podał nieprawidłowe informacje. Podobnie jak w przypadku anulowania zamówienia, będą musiały zostać spełnione odpowiednie warunki:
- sprzedający musi posiadać konto Firma,
- status realizacji zamówienia (fulfillment.status) jest inny niż: “PROCESSING”, “READY_FOR_SHIPMENT”, “SENT”;
- sprzedawca nie dodał numeru przesyłki do zamówienia,
- zmiana adresu możliwa jest w ciągu 3 dni od daty zakupu.
Funkcjonalność udostępniliśmy już dzisiaj w naszym środowisku testowym. W związku z tym dla:
- GET /order/events - dodaliśmy nowy typ zdarzenia “BUYER_MODIFIED”, które otrzymasz, gdy kupujący zmieni adres;
- GET /order/checkout-forms i GET /order/checkout-forms/{id} - w sekcji delivery.address dodaliśmy nowe pole modifiedAt, w którym zwracamy:
- datę, kiedy kupujący zmienił dane w zamówieniu;
- wartość null dla zamówień bez modyfikacji przez kupującego. Pole dodaliśmy także w środowisku produkcyjnym, ale do momentu udostępnienia funkcjonalności kupującym będzie tam zawsze wartość null.
Aby zmienić adres dostawy jako kupujący, wejdź w szczegóły zakupu w zakładce Kupione i wybierz “Zmień” pod danymi odbiorcy.