12 grudnia 2024
Szczegóły przesyłki - dodaliśmy informacje o podjeździe kuriera i przewoźnikach
Od dziś w szczegółach przesyłki zwrócimy:
- informacje o przewoźnikach, którzy biorą udział w dostarczaniu przesyłki oraz
- informację o tym, czy dla danej przesyłki można zamówić odbiór paczki przez kuriera.
Co zmieniliśmy? Dla GET /shipment-management/shipments/{shipmentId} zwrócimy dwa nowe pola “transport” i "pickupAvailable".
Przykładowy fragment odpowiedzi:
{
...
"pickupAvailable": true, // informacja czy możesz zamówić podjazd kuriera
"carrier": "Allegro", // ID przewoźnika, tutaj "Dostawa Allegro International Czechy"
"transport": [
"InPost", // transport do granicy polsko-czeskiej
"WEDO" // transport z granicy do czeskiego odbiorcy
]
...
}
W większości przypadków pole transport będzie zawierać tylko jedną wartość. Są jednak przypadki, szczególnie w przewozie międzynarodowym, gdzie może zawierać więcej przewoźników.
Dlaczego wprowadziliśmy zmianę? Chcemy, aby sprzedający wiedzieli, jacy przewoźnicy biorą udział w dostarczaniu paczki do klienta. Dzięki dodatkowemu polu pickupAvailable sprzedający mogą zawczasu sprawdzić, czy możliwe jest zamówienie podjazdu kuriera zanim wyślą o to zapytanie.