12 stycznia 2024
Usuniemy endpointy dotyczące płatnego oznaczenia rabatu ilościowego na kilka sztuk tego samego przedmiotu
Od 12 lutego 2024 dodanie płatnego oznaczenia na liście ofert dla rabatu ilościowego nie będzie możliwe. Wymaga to również zmian w publicznym API.
Co zmieniamy?
Zasoby do płatnego oznaczania rabatu ilościowego oznaczyliśmy jako deprecated:
- POST /sale/loyalty/promotion-campaigns - składanie wniosku o włączenie płatnego oznaczenia rabatu ilościowego na jednej ofercie,
- GET /sale/loyalty/promotion-campaign-applications/{applicationId} - sprawdzanie statusu wniosku,
- GET /sale/loyalty/promotion-campaigns - pobieranie listy kampanii,
- DELETE /sale/loyalty/promotion-campaign-applications/{applicationId} - usunięcie wniosku,
- DELETE /sale/loyalty/promotion-campaigns?promotion.id={promotionId} - usunięcie kampanii.
12.02.2024 - usuniemy zasób, który umożliwia składanie wniosku o włączenie płatnego oznaczenia rabatu ilościowego - POST /sale/loyalty/promotion-campaigns.
12.03.2024 - usuniemy pozostałe endpointy.