06 maja 2025
Zwroty klienckie - dodaliśmy numer przesyłki i nazwę przewoźnika, który dostarcza paczkę
W zwrotach klienckich w tablicy obiektów "parcels" dodaliśmy nowe pola "transportingWaybill" oraz "transportingCarrierId", dzięki czemu otrzymasz informację o numerze przesyłki i identyfikatorze przewoźnika, który fizycznie dostarcza paczkę.
...
"parcels": [ // dane przesyłki zwrotnej
{
"createdAt": "2021-07-08T12:13:59.001Z", // data utworzenia przesyłki
"waybill": "AD00R28X72", // numer listu przewozowego
"transportingWaybill": "2171143568953", // numer listu przewozowego od przewoźnika fizycznie dostarczającego paczkę, jeśli jest inny niż w "waybill", w innym wypadku zwrócimy null
"carrierId": "ALLEGRO", // nazwa przewoźnika
"transportingCarrierId": "ORLEN", // nazwa przewoźnika fizycznie dostarczającego paczkę, jeśli jest inny niż w "carrierId", w innym wypadku zwrócimy null
"sender": {
"phoneNumber": "+48600600600". // numer telefonu nadawcy
}
}
],
...
Jakich zasobów dotyczy zmiana?
- GET /order/customer-returns
- GET /order/customer-returns/{customerReturnId}
- POST /order/customer-returns/{customerReturnId}/rejection
Więcej informacji o zwrotach klienckich przeczytasz w naszym poradniku.